Sari la conținut

Termeni și condiții generale

Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și Condițiile noastre Generale, deoarece prin plasarea comenzii acceptați Termenii și Condițiile Generale ale Companiei noastre!

Dacă aveți întrebări despre utilizarea magazinului nostru online, procesul de cumpărare, produsele noastre sau Termenii și Condițiile noastre Generale, puteți contacta Compania noastră la următoarele date de contact:

www.nintsoft.ro

Data intrării în vigoare: 09.03.2024

Detaliile companiei noastre:

Numele companiei: Silba Trade S.R.O.

Sediu: Bartókova 32. 94301 Stúrovo

Cod fiscal: SK2122006403

Nume reprezentant: Csaba Horváth

Adresa site-ului web: www.nintsoft.ro

Adresă de e-mail: info@nintsoft.ro

Detalii furnizor de găzduire: Shopify Inc., 151 O'Connor Street, parter, Ottawa, ON, K2P 2L8

Concepte:

Părți: Vânzător și Consumator/Întreprindere în mod comun

Consumator: o persoană fizică majoră, cu vârsta peste 18 ani, care acționează în afara sferei activității sale economice sau a profesiei sale.

Contract de consum: un contract în care una dintre părți este un consumator

Garanție: în cazul unui Contract de Consum, conform Codului Civil

  • o garanție care depășește obligațiile legale sau este asumată în mod voluntar pentru buna executare a contractului
  • garanție obligatorie, bazată pe lege

Contract: Încheierea unui contract de cumpărare între Vânzător și Consumator/Companie prin intermediul magazinului online și al e-mailului

Contract la distanță: un contract privind achiziționarea produsului sau prestarea unui serviciu care face obiectul contractului, care se încheie fără prezența fizică simultană a părților, utilizând un mijloc de comunicare între părți aflate la distanță, în cadrul unui sistem de vânzări la distanță.

Mijloace de comunicare între părți aflate la distanță: un mijloc adecvat pentru efectuarea unei declarații contractuale în absența părților, de exemplu, un mijloc care oferă acces la internet, un formular, un catalog, un telefon

Produs: un obiect mobil din inventarul magazinului nostru online, destinat vânzării, supus unui Contract, vandabil și disponibil pentru posesie

Întreprindere: o persoană care acționează în cadrul activității sau profesiei sale economice

Magazin online: magazinul nostru online, unde se încheie contractul

Legislație relevantă:

  • Legea CLV din 2011 privind protecția consumatorilor
  • Legea LXXVI din 2011 privind drepturile de autor
  • Legea CVIII din 2011 privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și serviciilor legate de societatea informațională
  • Decretul Guvernamental 151/2003 (IX.22.) privind garanția obligatorie pentru bunurile de consum de folosință îndelungată
  • Legea CXX din 2011 privind dreptul la autodeterminare informațională și libertatea informației
  • Legea V din 2011 privind Codul Civil
  • Decretul nr. 19/2014 (IV.29.) al Ministerului Economiei Naționale privind regulile procedurale pentru soluționarea cererilor de garanție și a cererilor de despăgubire aferente bunurilor vândute în baza unui contract între un consumator și o persoană juridică
  • Decretul Guvernamental 45/2014 (II.26.) privind regulile detaliate ale contractelor dintre Consumator și Întreprindere
  • Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal ale persoanelor fizice și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Regulamentului 95/46/CE, și anume Regulamentul general privind protecția datelor
  • Regulamentul (UE) 2018/302 al Parlamentului European și al Consiliului din 28 februarie 2018 privind combaterea geoblocării nejustificate și a altor forme de discriminare bazate pe cetățenia, reședința sau sediul consumatorului în cadrul pieței interne și de modificare a Regulamentelor (CE) nr. 2006/2004 și (UE) nr. 2017/2394 și a Directivei 2009/22/CE

Domeniul de aplicare și acceptarea TGC:

Pe lângă legile aplicabile, conținutul contractului care urmează a fi încheiat este reglementat și de Termenii și Condițiile noastre Generale. În acest cadru, rezumăm drepturile și obligațiile dumneavoastră și ale noastre, condițiile de încheiere a contractului, condițiile de plată și livrare, termenele limită, regulile referitoare la răspundere și condițiile de exercitare a dreptului de retragere.

Prin plasarea comenzii, acceptați Termenii și Condițiile Generale ale Companiei noastre, care fac parte din contractul care urmează a fi încheiat.

Facturare electronică

Compania noastră utilizează facturarea electronică în conformitate cu Secțiunea 175 din Legea CXXVII din 2007. Prin acceptarea acestor TGC, vă dați consimțământul cu privire la utilizarea facturării electronice.

Limba și forma contractului:

Limba contractului este maghiara.

Contractul se încheie prin plasarea comenzii și acceptarea Termenilor și Condițiilor noastre Generale.

Prețuri

Prețurile indicate în Magazinul Online sunt prețuri contractuale, care reflectă în toate cazurile prețurile actuale și valabile. Prețurile indicate lângă fiecare produs sunt prețuri finale pentru consumatorul final, care includ TVA de 27%. Aceste prețuri nu includ costurile de livrare, taxele de ambalare și orice taxe de telecomunicații care pot apărea - acestea sunt indicate în detaliu în timpul achiziției, pe pagina „Coș”, pe baza alegerii Cumpărătorului.

Prețurile promoționale sunt valabile în limita stocului disponibil (în cazul cantităților limitate, acest lucru va fi indicat separat) sau pe durata promoției respective.

Cumpărătorul recunoaște că nu se încheie un contract de cumpărare între Silba Trade sro și Cumpărător în toate cazurile, în special dacă prețul produsului este afișat incorect în magazinul online din cauza unei erori tehnice, iar Silba Trade sro va informa Cumpărătorul în acest sens în timp util.

Silba Trade sro își rezervă dreptul de a considera nul orice contract de cumpărare în care au fost utilizate în mod abuziv date personale sau detalii despre cardul bancar sau dacă o instanță sau o altă autoritate dispune acest lucru și notifică Cumpărătorul în acest sens. Cumpărătorul recunoaște că, în astfel de cazuri, prețul de cumpărare indicat pe site va fi considerat nevalid.

Opțiuni de gestionare a reclamațiilor și de aplicare a legii:

Consumatorul ne poate trimite orice reclamații cu privire la produs sau la activitățile Companiei noastre la următoarele date de contact:

  • Adresă de e-mail: info@nintsoft.ro

Pentru companiile cu număr de identificare fiscală comunitară

În cazul vânzărilor către persoane juridice cu un număr de identificare fiscală comunitar valid – pentru a evita dubla plată a TVA-ului – facturarea se face fără TVA. Obligația de plată a TVA-ului revine Cumpărătorului în temeiul articolului 43 din Legea nr. 222/2004. Astfel de comenzi pot fi livrate numai la o adresă aparținând afacerii Cumpărătorului și legată de o entitate juridică. Dacă adresa de livrare furnizată diferă de adresa înregistrată pentru numărul de identificare fiscală comunitar, dovada adresei de livrare aparținând afacerii este necesară prin prezentarea unui extras de înregistrare al companiei valabil.

Consumatorul își poate comunica reclamația către Compania noastră în principal în scris, dar în unele cazuri și oral. Reclamația poate viza comportamentul, activitatea sau omisiunea unei persoane care acționează în numele Companiei noastre, care este direct legată de distribuția și vânzarea produsului.

Compania noastră va investiga imediat reclamația orală și o va soluționa pe cât posibil. Dacă Consumatorul nu este de acord cu modul în care a fost gestionată reclamația sau dacă investigarea imediată a reclamației nu este posibilă, Compania noastră va înregistra reclamația și poziția sa cu privire la aceasta, o copie a căreia va fi trimisă Consumatorului (în cazul prezenței personale, aceasta va fi înmânată la fața locului). În cazul unei reclamații primite prin e-mail, aceasta va fi trimisă Consumatorului în termen de 30 de zile împreună cu răspunsul. Compania noastră va răspunde la reclamația scrisă în scris, în termen de 30 de zile de la primire. Dacă reclamația este respinsă, Compania noastră este obligată să își justifice poziția. Compania noastră este obligată să furnizeze reclamației un număr unic de identificare - în cazul unei reclamații verbale comunicate prin telefon sau alt serviciu de comunicare electronică.

Dosarul reclamației trebuie să includă:

  • Locul, modalitatea și termenul de depunere a unei plângeri
  • Numele, adresa și informațiile de contact ale consumatorului
  • O descriere detaliată a reclamației consumatorului, precum și o listă de documente, înregistrări și dovezi
  • Declarația companiei noastre privind poziția sa cu privire la reclamația Consumatorului, dacă investigația imediată poate fi soluționată
  • Locul și ora înregistrării procesului-verbal
  • Semnătura persoanei care întocmește procesul-verbal și semnătura Consumatorului – aceasta din urmă în cazul în care reclamația verbală este comunicată personal
  • Numărul unic de identificare al plângerii – în cazul unei plângeri verbale comunicate prin telefon sau alt serviciu de comunicare electronică

Compania noastră va păstra procesul-verbal al plângerii și o copie a răspunsului nostru timp de 5 ani și le va prezenta unei autorități de supraveghere, la cerere.

Compania noastră va informa Consumatorul în scris, în cazul respingerii reclamației, cu privire la autoritatea sau Comisia de Conciliere la care Consumatorul poate iniția proceduri. Informațiile vor include sediul, adresa poștală, datele de contact (site web, e-mail, număr de telefon) ale autorității competente și ale Comisiei de Conciliere de la domiciliul/locuința Consumatorului, precum și poziția Companiei noastre cu privire la utilizarea procedurii Comisiei de Conciliere în scopul soluționării litigiului Consumatorului.

În cazul în care disputa dintre Compania noastră și Consumator nu poate fi soluționată prin negocieri, Consumatorul poate utiliza căi de atac suplimentare:

Portofel online

Cupoanele creditate în Portofelul Online pot fi utilizate de către Client doar în timpul achizițiilor ulterioare, după finalizarea comenzii date, ca o reducere primită ulterior. Clientul poate valorifica un cupon în valoare de 500 HUF pentru fiecare 10.000 HUF, conectându-se cu detaliile contului său anterior (adresă de e-mail, cod secret) în timpul următoarei achiziții.
Societatea cu Răspundere Limitată ONLINE GROUP Service Provider are dreptul de a limita utilizarea cupoanelor și numărul maxim de cupoane care pot fi colectate în orice moment. Societatea cu Răspundere Limitată ONLINE GROUP Service Provider are dreptul de a reduce sau elimina cupoanele deja colectate în orice moment, despre care trimite o notificare prealabilă utilizatorilor activi, în care oferă informații privind cupoanele colectate până la reducere sau eliminare, dar încă neutilizate.
Cupoanele pot fi utilizate la partenerii noștri activi până la expirarea perioadei de valabilitate. Datele de contact actuale ale partenerilor noștri pot fi găsite pe https://www.onlinepenztarca.hu.
Condiții de răscumpărare:
Cuponul poate fi utilizat indiferent de limita de valoare (pentru comenzi cu o sumă totală de peste 10.000 HUF).
Cuponul nu poate fi schimbat în bani.
Cuponul nu poate fi combinat cu nicio altă reducere sau preț special.
Clientul trebuie să își indice intenția de a valorifica cuponul la momentul comenzii, altfel, din păcate, nu putem accepta cuponul. (Dacă comandați online, sistemul va oferi automat această opțiune.)
În cazul unui schimb de produs, plata cu portofelul online poate fi utilizată doar pentru diferență.
Plata prin onlineWallet este posibilă doar pentru utilizatorii care au un cont activ în onlineWallet.

Procedura Autorității pentru Protecția Consumatorilor:

În cazul încălcării Drepturilor Consumatorilor, Consumatorul are dreptul de a depune o plângere la Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor competentă pentru locul său de reședință. Autoritatea decide cu privire la desfășurarea procedurii de Protecție a Consumatorilor după evaluarea plângerii. Sarcinile autorității de primă instanță sunt îndeplinite de către birourile districtuale. Datele lor de contact: http://jarasinfo.gov.hu/

Procedură judiciară:

Consumatorul are dreptul să își exercite pretenția care decurge din litigiu în fața instanței în cadrul procedurilor civile, în conformitate cu prevederile Legii V din 2013 privind Codul Civil și ale Legii CXXX din 2016 privind Codul de Procedură Civilă.

Procedura Comisiei de Conciliere:

Aveți dreptul să contactați Comisia de Arbitraj competentă pentru locul dumneavoastră de reședință/ședere dacă respingem reclamația dumneavoastră de Consumator. Condiția pentru inițierea procedurii este ca Consumatorul să încerce să soluționeze litigiul direct cu Compania noastră.

Compania noastră este obligată să coopereze în cadrul procedurilor Comisiei de Conciliere. În consecință, Compania noastră este obligată să prezinte un răspuns la invitația Comisiei de Conciliere, să se prezinte la audierea din fața Comisiei de Conciliere și să asigure participarea persoanei autorizate să stabilească o înțelegere.

În cazul în care sediul social/locația înregistrată a Companiei noastre se află în afara județului camerei de judecată în care funcționează Consiliul de Conciliere competent teritorial, obligația Companiei noastre de a coopera se extinde la oferirea Consumatorului a posibilității de a ajunge la o soluționare scrisă, în conformitate cu nevoile sale.

Dacă nu ne îndeplinim obligația de cooperare menționată mai sus, problema va intra sub jurisdicția Autorității pentru Protecția Consumatorilor, care prevede că se impun amenzi obligatorii companiilor pentru conduită ilegală, iar acest lucru nu poate fi anulat.

Cuantumul amenzii pentru întreprinderile mici și mijlocii poate varia de la 15.000 HUF la 500.000 HUF, iar pentru companiile mari cu un venit net anual de peste 100 de milioane HUF, aceasta poate varia de la 15.000 HUF la 5% din venitul net anual al companiei, până la maximum 500 de milioane HUF.

Consumatorul poate solicita inițierea procedurii Comisiei de Arbitraj. Cererea trebuie depusă în scris (prin scrisoare, fax, telegramă sau pe site-ul Comisiei de Arbitraj, în format electronic) către Președintelui Comisiei de Arbitraj.

Cererea trebuie să includă:

  • Numele consumatorului, locul de reședință/ședere, informațiile de contact
  • Numele și sediul social/locația companiei implicate în litigiul privind consumatorii
  • Poziția consumatorului și dovezile și faptele aferente
  • Declarația consumatorului că a încercat să rezolve disputa direct cu întreprinderea în cauză
  • Declarația consumatorului că nu a inițiat nicio altă procedură a Comisiei de Conciliere în acest caz, nu a inițiat nicio procedură de mediere, nu a depus o cerere de chemare în judecată, nu a depus nicio cerere de emitere a unui ordin de plată.
  • Propunere de decizie a Consiliului de Administrație
  • Semnătura consumatorului
  • În cazul în care Consumatorul a solicitat o altă instanță competentă decât Comisia de Arbitraj, desemnarea acesteia

Este esențial să se atașeze la cerere documentul sau copia căruia Consumatorul îi face referire ca dovadă (declarația scrisă a companiei de respingere a reclamației, dacă aceasta nu este disponibilă, atunci dovada scrisă aflată în posesia Consumatorului privind încercarea de reconciliere).

Dacă reclamația se ocupă de un reprezentant autorizat, autorizația emisă de Consumator trebuie atașată cererii.

Informații suplimentare despre organismele de conciliere: http://www.bekeltetes.hu

Informații suplimentare despre organismele de conciliere competente la nivel regional:

https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Datele de contact ale organismelor de conciliere competente la nivel regional:

Consiliul de Conciliere al Județului Baranya

Adresă: 7625 Pécs, strada Majorossy I. u. 36.

Număr de telefon: 06-72 507-154

Fax: 06-72 507-152

Adresă de e-mail: abeck@pbkik.hu, mboyar@pbkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Bács-Kiskun

Adresă: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Număr de telefon: 06-76 501-500, 06-76 501-525, 06-76 501-523

Fax: 06-76 501-538

Adresă de e-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu, mariann.matyus@bkmkik.hu

Site web: www.bacsbekeltetes.hu

Consiliul Județean de Conciliere Békés

Adresa: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Număr de telefon: 06-66 324-976

Fax: 06-66 324-976

Adresă de e-mail: eva.toth@bmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Borsod-Abaúj-Zemplén

Adresa: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Număr de telefon: 06-46 501-091, 06-46 501-870

Fax: 06-46 501-099

Adresă de e-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Comisia de Conciliere din Budapesta

Adresa: 1016 Budapesta, Krisztina krt. 99. etajul 3. 310.

Număr de telefon: 06-1 488-2131

Fax: 06-1 488-2186

Adresă de e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Csongrád

Adresa: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Număr de telefon: 06-62 554-250/118

Fax: 06-62 426-149

Adresă de e-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Fejér

Adresă: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétáter 4-6.

Număr de telefon: 06-22 510-310

Fax: 06-22 510-312

Adresă de e-mail: fmkik@fmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Győr-Moson-Sopron

Adresă: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Număr de telefon: 06-96 520-217

Fax: 06-96 520-218

Adresă de e-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Hajdú-Bihar

Adresa: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Număr de telefon: 06-52 500-710

Fax: 06-52 500-720

Adresă de e-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Consiliul de Conciliere al Județului Heves

Adresă: Eger 3300, strada Faiskola 15.

Număr de telefon: 06-36 429-612

Fax: 06-36 323-615

Adresă de e-mail: hkik@hkik.hu

Consiliul Județean de Mediere Jász-Nagykun-Szolnok

Adresa: 5000 Szolnok, parcul Verseghy 8. Etajul 3, camerele 305-306.

Număr de telefon: 06-56 510-621, 06-20 373-2570

Fax: 06-56 510-628

Adresă de e-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Komárom-Esztergom

Adresă: 2800 Tatabánya, Piața Principală 36.

Număr de telefon: 06-34 513-027

Fax: 06-34 316-259

Adresă de e-mail: szilvi@kemkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Nógrád

Adresa: 3100 Salgótarján, strada Alkotmány 9/A.

Număr de telefon: 06-32 520-860

Fax: 06-32 520-862

Adresă de e-mail: nkik@nkik.hu

Consiliul de Conciliere al Județului Pest

Adresa: 1119 Budapesta, Etele út 59-61. Etajul 2, camera 240.

Adresă poștală: 1364 Budapesta, C.P.: 81.

Număr de telefon: 06-1 269-0703

Fax: 06-1 474-7921

Adresă de e-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Consiliul de Conciliere al Județului Somogy

Adresa: 7400 Kaposvár, Anna u. 6.

Număr de telefon: 06-82 501-026

Fax: 06-82 501-046

Adresă de e-mail: skik@skik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Szabolcs-Szatmár-Bereg

Adresa: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Număr de telefon: 06-42 311-544

Fax: 06-42 311-750

Adresă de e-mail: bekelteto@szabkam.hu

Consiliul de Conciliere al Județului Tolna

Adresa: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. etajul 3

Număr de telefon: 06-74 411-661

Fax: 06-74 411-456

Adresă de e-mail: kamara@tmkik.hu

Consiliul de Conciliere al Județului Vas

Adresă: 9700 Szombathely, Honvéd Square 2.

Număr de telefon: 06-94 312-356

Fax: 06-94 316-936

Adresă de e-mail: vmkik@vmkik.hu

Consiliul Județean de Conciliere Veszprém

Adresa: 8200 Veszprém, Piața Radnóti, etajul 1, camera 116.

Număr de telefon: 06-88 429-008

Fax: 06-88 412-150

Adresă de e-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Consiliul de Conciliere al Județului Zala

Adresa: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.

Număr de telefon: 06-92 550-513

Fax: 06-92 550-525

Adresă de e-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Platformă online de soluționare a litigiilor:

Prin completarea formularului de cerere pe site-ul web creat de Comisia Europeană, după înregistrarea ca și Consumator, Consumatorul își poate soluționa litigiile legale legate de achizițiile online fără a iniția proceduri judiciare. Aceasta este, de asemenea, o modalitate de a-și exercita drepturile Consumatorilor fără restricții de distanță.

Puteți depune o reclamație cu privire la un produs/serviciu achiziționat online.

Dumneavoastră și compania împotriva căreia depuneți o plângere aveți posibilitatea de a alege împreună, pe această platformă online de soluționare a litigiilor, organismul de soluționare a litigiilor care va fi însărcinat cu gestionarea plângerii dumneavoastră.

Platforma online de soluționare a litigiilor este disponibilă pe următorul site web: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

Portofel online

Cupoanele creditate în Portofelul Online pot fi utilizate de către Client doar în timpul achizițiilor ulterioare, după finalizarea comenzii date, ca o reducere primită ulterior. Clientul poate valorifica un cupon în valoare de 500 HUF pentru fiecare 10.000 HUF, conectându-se cu detaliile contului său anterior (adresă de e-mail, cod secret) în timpul următoarei achiziții.

Cupoanele nu expiră, nu își pierd valoarea și pot fi utilizate la partenerii noștri pe o perioadă nelimitată de timp. Datele de contact actuale ale partenerilor noștri pot fi găsite pe https://www.onlinepenztarca.hu.

Condiții de utilizare: Cuponul poate fi utilizat indiferent de limita de valoare (pentru comenzi cu o sumă totală de peste 10.000 HUF). Cuponul nu poate fi schimbat în numerar. Cuponul nu poate fi combinat cu alte reduceri sau prețuri individuale. Clientul trebuie să își indice intenția de utilizare a cuponului la momentul comenzii, altfel nu putem accepta cuponul. (Dacă comandați online, sistemul va oferi automat această opțiune.) În cazul unui schimb de dispozitiv, plata cu onlineWallet poate fi utilizată doar pentru diferență. Plata din onlineWallet este posibilă numai pentru utilizatorii care au un cont activ în onlineWallet.

Drepturi de autor:

Site-ul nostru web este o operă de autor în conformitate cu articolul 1 alineatul (1) din Legea LXXVI din 1999 privind drepturile de autor, iar toate părțile sale sunt protejate de drepturi de autor. Utilizarea neautorizată a imaginilor, textelor, software-ului sau programelor grafice de pe site-ul nostru web, precum și utilizarea aplicațiilor rău intenționate care modifică site-ul nostru web, este interzisă în conformitate cu articolul 16 alineatul (1) din aceeași lege. Vă rugăm să rețineți că utilizarea materialelor, imaginilor, videoclipurilor și textelor de pe site-ul nostru web și din baza noastră de date este posibilă numai cu acordul scris al titularului drepturilor de autor (Silba Trade sro), cu indicarea sursei.

Invaliditate parțială și cod de conduită:

În cazul în care o parte a Termenilor și Condițiilor noastre Generale este incompletă/invalidă din punct de vedere juridic, prevederile legilor aplicabile se vor aplica acelei părți. Restul contractului va rămâne valabil.

Compania noastră nu are un cod de conduită în temeiul Legii privind interzicerea practicilor comerciale neloiale împotriva consumatorilor.

Măsuri tehnice de protecție și exploatarea conținutului de date digitale:

Serverele care furnizează datele afișate pe site-ul nostru web au o disponibilitate de peste 99,9%/an. Salvăm continuu întregul conținut de date, la intervale regulate, iar dacă apare o problemă, datele originale pot fi restaurate. Datele care apar pe site-ul nostru web sunt stocate într-o bază de date MySQL sau MSSQL. Datorită naturii lor sensibile, aceste date sunt stocate cu criptare adecvată, iar pentru codificarea lor folosim suport hardware încorporat în procesor.

Informații privind funcționarea bunurilor care conțin elemente digitale și măsurile tehnice de protecție aplicabile

Produsele disponibile pentru comandă pe Site sunt programe software care pot avea soluții DRM (gestionarea drepturilor digitale) încorporate. O astfel de soluție DRM reprezintă restricția geografică a cheii de activare a software-ului, ceea ce înseamnă că cheia de activare poate fi utilizată numai în regiunea geografică pentru care a fost emisă. Dacă Clientul dorește să activeze cheia într-o altă regiune geografică, software-ul nu va permite acest lucru. Restricțiile geografice indicate pe Pagina Produsului se aplică fiecărui software.

O limitare suplimentară este aceea că fiecare cheie de activare poate fi utilizată doar pe platforma pentru care a fost lansată în mod specific (dacă producătorul a făcut o astfel de distincție). Așadar, de exemplu, dacă Cumpărătorul achiziționează o cheie de activare pentru platforma XBOX, aceasta nu poate fi utilizată pe dispozitive PlayStation.

Dacă Cumpărătorul achiziționează o cheie de activare, Vânzătorul nu trimite o copie a software-ului. Într-un astfel de caz, pentru a utiliza cheia de activare a software-ului, este necesară și o copie originală a software-ului, care poate fi de obicei descărcată direct de la producătorul software-ului sau prin intermediul platformei de rulare a software-ului fără taxe suplimentare.

Dacă cheia de activare poate fi utilizată doar pentru a utiliza un add-on la software, este necesar să achiziționați și software-ul de bază.

Pașii pentru activarea fiecărui software sunt colectați în linkul de mai jos.

Caracteristici ale produsului:

Informații despre proprietățile produselor de vânzare pe site-ul nostru web sunt furnizate în descrierea de pe pagina produsului.

Corectarea erorilor de introducere a datelor și responsabilitatea pentru exactitatea datelor:

În timpul procesului de comandă, înainte de confirmarea comenzii, aveți posibilitatea de a modifica sau corecta datele pe care le-ați furnizat. Sunteți responsabil pentru exactitatea datelor pe care le-ați furnizat. Vom emite factura pe baza acestor date și vom livra produsul/produsele la adresa indicată ca adresă de livrare. Prin plasarea comenzii, confirmați că firma noastră are dreptul să vă transfere orice daune și costuri rezultate din datele incorecte furnizate de dumneavoastră. Firma noastră exclude răspunderea pentru executarea comenzii din cauza introducerii incorecte a datelor. Din cauza saturării adresei de e-mail sau a căsuței poștale specificate, confirmarea este considerată nelivrabilă, ceea ce poate ()împiedica executarea contractului.

Procedura în caz de preț incorect:

Compania noastră exclude răspunderea pentru orice preț evident incorect afișat în ciuda tuturor diligențelor cuvenite sau din cauza unei defecțiuni a sistemului informatic.

Următoarele sunt considerate prețuri afișate în mod evident incorect:

  • 0 picioare
  • Preț care indică incorect reducerea (de exemplu: Prețul inițial al produsului: 3.000 HUF, reducere: 20%, preț redus: 500 HUF, deoarece în acest caz prețul corect ar trebui să fie 2.400 HUF)

Dacă a fost indicat un preț incorect, Compania noastră vă va informa despre acest caz și vă va oferi opțiunea de a achiziționa produsul la prețul corect, astfel încât să puteți fie comanda produsul la prețul corect, fie anula achiziția fără consecințe.

Folosind magazinul nostru online:

Magazinul nostru online oferă Utilizatorului prezentarea produselor (produse cu imagini, descrieri, prețuri pe site) și opțiunea de comandă online. Puteți naviga pe site-ul nostru într-un sistem de meniuri. Veți găsi produsele organizate pe categorii. Făcând clic pe numele unei categorii, vor apărea produsele din aceasta. Din pagina listei, puteți găsi o descriere detaliată a produsului făcând clic pe numele produsului. De asemenea, este posibilă căutarea după cuvinte cheie în magazinul nostru online. Pentru produsele noastre promoționale, sunt indicate începutul și sfârșitul promoției, precum și mențiunea „în limita stocului disponibil”.

Dacă doriți să achiziționați un produs, puteți face acest lucru (setând cantitatea dacă doriți mai multe produse) făcând clic pe butonul coș. Puteți vizualiza și verifica produsele din coș utilizând opțiunea Vizualizare coș. Aici puteți modifica cantitățile sau șterge produse. Făcând clic pe Golire coș, întregul conținut al coșului va fi șters.

După ce ați selectat produsele pe care doriți să le comandați, făcând clic pe butonul Comandă, accesând pagina, dacă nu sunteți încă înregistrat, aveți opțiunea de a plasa comanda prin crearea unei înregistrări. La înregistrare, trebuie să furnizați următoarele informații: nume, adresă, adresă de facturare, adresă de livrare, adresă de e-mail, număr de telefon, parolă. Vă vom trimite o confirmare a succesului înregistrării prin e-mail.

Securitatea datelor de autentificare este responsabilitatea Utilizatorului, acesta fiind responsabil pentru actualizarea datelor sale, fiind obligat să informeze Compania noastră dacă datele sale au fost utilizate în mod abuziv de către o terță parte. Dacă ați uitat parola, faceți clic pe opțiunea „Am uitat parola”, după care vă vom trimite un link către adresa de e-mail înregistrată a Utilizatorului, făcând clic pe care se poate crea o parolă nouă.

În timpul procesului de comandă, Utilizatorul este rugat să selecteze metoda de plată și livrare preferată. Imediat înainte de confirmarea comenzii, Utilizatorul poate verifica exactitatea datelor, produsele pe care dorește să le comande și cantitatea acestora pe pagina Rezumat Comandă. Dacă dorește să corecteze datele, poate face acest lucru făcând clic pe pictograma creion.

Finalizare comandă:

Dacă totul este corect, puteți finaliza comanda apăsând butonul „Trimite comanda”, pentru care veți primi confirmarea pe site-ul nostru web și prin e-mail. Dacă observați în e-mailul de confirmare că ați introdus informații greșite, vă rugăm să ne anunțați imediat, în termen de 24 de ore.

Informațiile de pe site-ul nostru web nu constituie o ofertă de încheiere a unui contract din partea Companiei noastre. Dumneavoastră sunteți ofertantul.

Prin apăsarea butonului „Trimite comanda”, confirmați că oferta dumneavoastră este considerată a fi fost făcută și declarația dumneavoastră implică o obligație de plată. Dacă nu vă confirmăm oferta în termen de 48 de ore, conform Termenilor și Condițiilor noastre Generale, sunteți exonerat de ofertă.

Procesarea comenzii și încheierea contractului:

Puteți plasa comanda oricând în magazinul nostru online. Veți primi o confirmare automată a comenzii dvs., ceea ce înseamnă că ați primit comanda, însă această confirmare nu constituie acceptarea ofertei pe care ați făcut-o. Dacă nu primiți o confirmare automată prin e-mail în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, vă rugăm să ne anunțați, deoarece este posibil să existe o problemă tehnică, motiv pentru care comanda dvs. nu a fost recepționată în sistemul nostru.

Compania noastră vă va confirma oferta într-un al doilea e-mail, moment în care contractul este încheiat.

Metode de plată:

Transfer bancar:

Plata se poate face prin transfer bancar. După procesarea comenzii, colegul nostru vă va trimite detaliile necesare pentru transfer. După primirea plății, produsul va fi trimis la adresa înregistrată prin e-mail și va fi disponibil în meniul Cont – Descărcări.

Plată online (PayPal):

Plata se poate face online pe site-ul nostru prin PayPal. După procesarea comenzii, sistemul nostru va trimite produsul prin e-mail la adresa înregistrată, iar acesta va fi disponibil în meniul Cont – Descărcări.

Plată online (Revolut):

Plata se face prin sistemul Revolut. După deschiderea aplicației mobile Revolut sau deblocarea camerei telefonului, pe pagină va apărea un cod QR. Scanați-l cu camera sau cu aplicația și urmați instrucțiunile. Este necesar un cont Revolut pentru aceasta, deoarece achiziția se face de aici.

Plată cu cardul bancar (Barion)

Plata se poate face online prin intermediul sistemului bancar/cardului de credit Barion. După procesarea comenzii, sistemul nostru va trimite produsul dumneavoastră prin e-mail la adresa înregistrată, acesta fiind disponibil în meniul Cont – Descărcări.

Plată cu cardul bancar (OTP simplu)

Plata se poate face online prin card bancar/de credit prin OTP Simple. După procesarea comenzii, sistemul nostru va trimite produsul dumneavoastră prin e-mail la adresa înregistrată, acesta fiind disponibil în meniul Cont – Descărcări.

Termen limită de finalizare:

Timpul de livrare este de la 5 minute până la 30-45 de minute de la confirmarea comenzii. În unele cazuri, este de 3 ore sau mai multe zile lucrătoare. Orice abatere de la acest termen limită va fi notificată prin e-mail.

Rezervarea drepturilor și stipulație:

Dacă ați comandat anterior un produs de la noi, dar nu l-ați primit la livrare (cu excepția cazului în care v-ați exercitat dreptul de retragere) sau coletul ne-a fost returnat cu mențiunea „Nerevendicat”, Compania noastră se va angaja să onoreze comanda dacă prețul de achiziție și costurile de livrare sunt achitate în avans.

Compania noastră își rezervă dreptul de a reține livrarea coletului până când suntem mulțumiți că prețul de achiziție al produsului a fost achitat cu succes în cazul plății online. Dacă prețul produsului nu a fost achitat integral, Compania noastră va atrage atenția Consumatorului asupra necesității de a suplimenta prețul de achiziție.

Vânzări externe:

Compania noastră asigură livrarea/colectarea produselor comandate în principal în Europa.

Termenii și Condițiile noastre Generale se aplică și achizițiilor din afara Ungariei. În acest caz, un consumator este o persoană fizică majoră sau care are reședința într-un stat membru și acționează în afara sferei activității sau profesiei sale economice. O întreprindere este o persoană stabilită într-un stat membru care achiziționează un produs sau utilizează un serviciu în Uniunea Europeană și acționează în sfera activității sau profesiei sale economice.

Limba principală de comunicare și de cumpărare este maghiara. Compania noastră nu este obligată să comunice în limba statului membru al Consumatorului.

Compania noastră nu este obligată să respecte nicio cerință necontractuală prevăzută în legislația națională a statului membru al Consumatorilor/Întreprinderilor străine în legătură cu produsul în cauză.

Consumatorii/Întreprinderile străine își pot exercita drepturile în conformitate cu Termenii și Condițiile noastre Generale.

În cazul plății online, plata se efectuează în moneda specificată de Compania noastră. Compania noastră poate reține livrarea produsului până când este convinsă că prețul de achiziție și taxele de transport au fost achitate cu succes. Dacă prețul de achiziție nu a fost plătit integral, Compania noastră va notifica Consumatorul/Întreprinderea pentru a suplimenta prețul de achiziție.

Compania noastră oferă aceleași opțiuni de livrare ca și clienții maghiari clienților non-maghiari, dacă metoda de livrare dată este disponibilă în țara respectivă. Consumatorul/Întreprinderea poate solicita ca produsul să fie livrat în străinătate, cu condiția achitării taxei de livrare aplicabile în străinătate.

Informații pentru consumatori în baza Decretului Guvernamental 45/2014. (II. 26.):

Informații privind dreptul de retragere al Consumatorului:

Conform articolului 8:1, alineatul 1, punctul 3 din Codul Civil, consumatorul este doar o persoană fizică care acționează în afara sferei profesiei, ocupației independente sau activității sale comerciale, conform căreia persoanele juridice nu își pot exercita dreptul de retragere fără justificare!

Consumatorul are dreptul de a se retrage din contract fără a invoca vreun motiv, în conformitate cu articolul 20 din Decretul Guvernamental 45/2014 (II. 26.). Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere în termen de 14 zile de la data primirii produsului în cazul unui contract de vânzare-cumpărare a produsului.

Consumatorul își poate exercita dreptul de retragere și între data încheierii contractului și data primirii produsului.

În cazul în care Consumatorul a făcut o ofertă de încheiere a contractului, acesta are dreptul de a retrage oferta înainte de încheierea contractului, ceea ce pune capăt obligației de a încheia contractul.

Garanţie:

  • (1.) Operatorul site-ului Silba Trade sro . . (Nint.hu) își asumă răspunderea pentru o cheie de produs/cod de produs (cod digital) incorect numai dacă utilizatorul poate demonstra cu dovezi vizuale că a contactat angajații platformei respective și că produsul a fost activat înainte de data achiziției.
  • (2.) Dacă utilizatorul nu poate dovedi că produsul a fost activat anterior datei achiziției, operatorul site-ului Silba Trade sro . (Nint.hu) nu este responsabil pentru cheia de produs/codul de produs (codul digital) incorect.

Declarație de retragere, dreptul de retragere al consumatorului și rezilierea contractului:

Consumatorul își poate exercita dreptul prevăzut în Secțiunea 20 din Decretul Guvernamental 45/2014 (II. 26.) prin intermediul unei declarații relevante.

Valabilitatea declarației de retragere a consumatorului:

Considerăm că dreptul de retragere a fost exercitat în termenul stabilit dacă Consumatorul ne trimite declarația sa în termenul stabilit (14 zile).

Consumatorul are sarcina dovedirii că și-a exercitat dreptul de retragere în conformitate cu această prevedere.

După primirea declarației de retragere a Consumatorului, compania noastră confirmă electronic Consumatorului exercitarea dreptului de retragere și confirmarea acesteia.

Obligațiile companiei noastre în cazul retragerii Consumatorului:

Obligația de rambursare a companiei noastre:

În cazul în care Consumatorul se retrage din contract în conformitate cu articolul 22 din Decretul Guvernamental 45/2014 (II. 26), Compania noastră va rambursa integral suma plătită de Consumator, inclusiv costurile asociate cu executarea, cum ar fi taxele de livrare, în termen de 14 zile de la informarea cu privire la retragere. Vă rugăm să rețineți că această prevedere nu se aplică costurilor suplimentare suportate prin alegerea unei metode de livrare alta decât metoda de livrare obișnuită, mai puțin costisitoare.

Metoda obligației de rambursare a companiei noastre:

În cazul retragerii/rezilierii în temeiul Secțiunii 22 din Decretul Guvernamental 45/2014. (II. 26.), Compania noastră va rambursa suma datorată Consumatorului în același mod ca metoda de plată utilizată de Consumator. Dacă Consumatorul este de acord, Compania noastră poate utiliza și o altă metodă de plată pentru rambursare, dar Consumatorului nu i se pot percepe taxe suplimentare rezultate din acest lucru. Compania noastră nu va fi răspunzătoare pentru nicio întârziere cauzată de un număr de cont bancar sau o adresă poștală incorectă furnizată de Consumator.

Costuri suplimentare:

Dacă Consumatorul alege o altă metodă de livrare decât metoda de livrare obișnuită, mai puțin costisitoare, Compania noastră nu este obligată să ramburseze costurile suplimentare rezultate. În astfel de cazuri, obligația noastră de rambursare este de până la valoarea taxelor generale de livrare indicate.

Drept de retenție:

Compania noastră își rezervă dreptul de a reține suma datorată Consumatorului până când acesta a returnat produsul sau a confirmat în mod clar că acesta a fost returnat. Nu acceptăm colete trimise prin ramburs la livrare sau prin curier.

În cazul retragerii/încetării obligațiilor consumatorului:

Returnare produs:

În cazul în care Consumatorul se retrage din contract în conformitate cu articolul 22 din Decretul Guvernamental 45/2014 (II. 26.), produsul trebuie returnat imediat, în termen de cel mult 14 zile de la notificarea retragerii, sau predat unei persoane autorizate de Compania noastră să primească produsul. Returul se consideră finalizat în termenul stabilit dacă Consumatorul trimite produsul înainte de expirarea termenului.

Costuri legate de returnarea produsului:

Costul returnării produsului este suportat de Consumator. Produsul trebuie returnat la adresa Companiei noastre. În cazul în care Consumatorul reziliază contractul după începerea executării, acesta este obligat să plătească Companiei noastre un comision proporțional cu serviciul prestat până la data notificării rezilierii către companie. Suma care trebuie plătită de Consumator proporțional se va stabili pe baza valorii totale a contraprestației convenite în contract plus TVA. În cazul în care Consumatorul dovedește că suma astfel stabilită este prea mare, suma proporțională se va calcula pe baza valorii de piață a serviciilor prestate până la data rezilierii contractului. Nu acceptăm colete trimise cu plata ramburs sau prin poștă.

Răspunderea consumatorului pentru depreciere:

Consumatorul este răspunzător pentru orice depreciere rezultată din utilizarea care depășește utilizarea necesară pentru a determina natura, proprietățile și funcționarea produsului.

Dreptul de retragere nu poate fi exercitat în următoarele cazuri:

Vă rugăm să rețineți că nu vă puteți exercita dreptul de retragere în cazurile prevăzute la articolul 29 alineatul (1) din Decretul Guvernamental 45/2014 (II.26.):

  • În cazul băuturilor alcoolice, a căror valoare reală depinde de fluctuațiile prețurilor pieței, aflate în afara controlului Companiei noastre, și al căror preț a fost convenit de părți la încheierea contractului de cumpărare, dar contractul este executat abia la 30 de zile de la încheiere.
  • În cazul produselor sau serviciilor care sunt supuse fluctuațiilor prețurilor pieței financiare, care nu pot fi influențate de compania noastră și sunt posibile chiar și în termenul specificat pentru exercitarea dreptului de retragere
  • În cazul ziarelor, revistelor, periodicelor, cu excepția contractelor de abonament
  • În cazul unui produs care, prin natura sa, este amestecat inseparabil cu un alt produs după livrare
  • Cu excepția serviciilor rezidențiale, în cazul contractelor pentru furnizarea de servicii de cazare, închiriere auto, transport, catering și servicii legate de activități de agrement, dacă în contract a fost stabilit un termen limită de executare/un termen limită.
  • În cazul vânzării de înregistrări audio sau video sigilate sau de software pentru calculator, dacă Consumatorul a deschis ambalajul după livrare
  • În cazul unui produs neprefabricat care a fost fabricat pe baza instrucțiunilor sau a solicitării Consumatorului sau în cazul unui produs care a fost personalizat pentru Consumator
  • În cazul conținutului de date digitale furnizat pe un suport de date netangibil, dacă Societatea noastră a început executarea cu acordul expres și prealabil al Consumatorului, iar Consumatorul a declarat simultan, prin acordul său, că recunoaște că își va pierde dreptul de retragere după începerea executării.
  • În cazul contractelor încheiate prin licitație publică
  • În cazul unui produs perisabil sau al unui produs cu termen de valabilitate scurt
  • În cazul unui contract de furnizare a unui serviciu, după ce întregul serviciu a fost executat, dacă Societatea noastră a început executarea cu acordul prealabil expres al Consumatorului și Consumatorul a recunoscut că își va pierde dreptul de reziliere după ce întregul serviciu a fost executat.
  • În cazul unui contract comercial, în care Societatea noastră vizitează Consumatorul la cererea expresă a acestuia pentru a efectua lucrări urgente de reparații/întreținere.
  • În cazul unui produs sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau igienă după livrare

Vânzătorul informează Cumpărătorii că, în cazul cheilor de produs achiziționate pe Site, dreptul de retragere nu mai poate fi exercitat după activarea acestora, deoarece cheia de produs nu mai poate fi detașată de dispozitivul IT pe care Cumpărătorul a efectuat activarea (caz conform Secțiunii 29 (1) f) din Decretul Guvernamental 45/2014 (II.26.).

Garanție, garanție produs, garanție:

Această secțiune a Informațiilor pentru Consumatori a fost pregătită în conformitate cu autorizația prevăzută la articolul 9 alineatul (3) din Decretul Guvernului 45/2014 (II.26.) și în conformitate cu anexa 3 la Decretul Guvernului 45/2014 (II.26.).

Garanție:

În ce cazuri vă puteți exercita dreptul la garanție?

În cazul executării defectuoase a contractului de către Compania noastră, puteți formula reclamația în garanție împotriva Companiei noastre în conformitate cu prevederile relevante ale Codului Civil.

Ce drepturi aveți pe baza cererii de garanție?

Puteți face următoarele solicitări de garanție:

Puteți solicita repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care opțiunea pe care ați ales-o este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru Compania noastră. Dacă nu ați solicitat sau nu ați putut solicita repararea sau înlocuirea, în acest caz puteți solicita o reducere proporțională a prețului sau puteți repara defectul singur pe cheltuiala Companiei noastre sau îl puteți repara de către altcineva sau, ca ultimă soluție, vă puteți retrage din contract.

Puteți trece de la garanția aleasă la alta, dar veți suporta costul schimbării, cu excepția cazului în care a fost justificată sau Compania noastră a oferit un motiv pentru aceasta.

În ce termen puteți revendica garanția?

Este obligația dumneavoastră să raportați defectul imediat după descoperirea acestuia, în termen de cel mult 2 luni. Nu vă puteți exercita drepturile de garanție dincolo de termenul de prescripție de 2 ani de la executarea contractului.

Dacă obiectul contractului dintre Consumator și Societatea noastră este un bun folosit, părțile pot conveni asupra unui termen de prescripție mai scurt, dar nu se poate stipula un termen de prescripție mai scurt de 1 an.

Împotriva cui vă puteți exercita dreptul de garanție?

Puteți face valere garanției împotriva companiei noastre.

Ce alte condiții există pentru exercitarea drepturilor dumneavoastră în garanție?

În termen de 6 luni de la livrare, nu există nicio altă condiție pentru exercitarea dreptului de garanție în afară de notificarea defectului, dacă dovediți că produsul sau serviciul a fost furnizat de Compania noastră. Cu toate acestea, după 6 luni de la livrare, trebuie să dovediți că defectul exista deja la momentul livrării.

Se aplică reguli diferite produselor folosite în ceea ce privește garanția. În cazul produselor folosite, există și performanțe defectuoase, dar trebuie luate în considerare circumstanțele în care Cumpărătorul s-ar fi putut aștepta să apară anumite defecte. Din cauza învechirii, apariția anumitor defecte devine din ce în ce mai frecventă. Cumpărătorul își poate exercita drepturile de garanție doar în cazul defectelor care se adaugă și sunt independente de defectele rezultate din utilizare. Dacă produsul folosit este defect și Consumatorul a fost informat despre defect în momentul achiziției, Compania noastră nu este răspunzătoare în acest caz.

Garanția produsului:

În ce cazuri vă puteți exercita drepturile de garanție a produsului?

În cazul unui defect al unui articol/produs mobil, puteți, la alegere, să vă exercitați dreptul de garanție sau dreptul de garanție al produsului.

Ce drepturi aveți în baza cererii de garanție a produsului?

Ca o reclamație în garanția produsului, puteți solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect.

În ce cazuri un produs este considerat defect?

Un produs este defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul lansării sale pe piață sau dacă nu are proprietățile specificate în descrierea furnizată de producător.

În ce termen puteți revendica garanția produsului?

Puteți solicita garanția produsului în termen de 2 ani de la data la care produsul a fost introdus pe piață de către producător. După expirarea acestei perioade, veți pierde acest drept.

Împotriva cui și în ce alte condiții puteți invoca garanția produsului?

Vă puteți exercita dreptul de garanție al produsului doar împotriva producătorului/distribuitorului bunului mobil. Trebuie să dovediți defectul produsului în cazul unei reclamații în garanția produsului.

În ce cazuri este producătorul/distribuitorul scutit de obligațiile de garanție a produsului?

Producătorul/distribuitorul este scutit de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:

  • Defectul nu a fost detectabil la momentul lansării pe piață, conform stării științei și tehnologiei.
  • Defectul produsului rezultă din aplicarea unei legi sau a unui regulament oficial obligatoriu
  • Produsul nu a fost fabricat sau comercializat ca parte a activităților sale comerciale

Producătorul/distribuitorul trebuie să dovedească un singur motiv pentru a fi scutit.

Rețineți că nu puteți solicita simultan o reclamație în garanție și o reclamație în garanția produsului pentru același defect. Cu toate acestea, dacă solicitați cu succes o reclamație în garanția produsului, puteți solicita și o reclamație în garanție împotriva producătorului pentru produsul înlocuit/piesa reparată.

Garanție:

În ce cazuri vă puteți exercita drepturile de garanție?

În cazul executării defectuoase, compania noastră este obligată să ofere o garanție în baza Decretului Guvernamental 151/2003 (IX. 22.) privind garanția obligatorie pentru bunurile de larg consum.

Legislația impune acordarea unei garanții pentru bunurile de consum durabile, cum ar fi articolele tehnice, mașinile și uneltele, al căror preț de achiziție depășește 10.000 HUF.

Ce drepturi și în ce termen aveți în cadrul garanției?

Decretul Guvernamental 151/2003 (IX. 22.) privind garanția obligatorie pentru bunurile de consum de folosință îndelungată definește cazurile de garanție obligatorie. În cazul produselor în afara acestei perioade, Compania noastră nu oferă garanție. O cerere de garanție poate fi formulată în perioada de garanție. Dacă partea responsabilă pentru garanție nu își îndeplinește obligația în termenul stabilit de partea îndreptățită, cererea de garanție poate fi formulată în instanță în termen de 3 luni de la termenul specificat în notificare, chiar dacă perioada de garanție a expirat deja. Nerespectarea acestui termen duce la decăderea drepturilor. Pentru a pune în aplicare cererea de garanție trebuie aplicate normele care guvernează exercitarea drepturilor de garanție. Perioada de garanție este de 1 an. Nerespectarea acestui termen duce la decăderea drepturilor. Perioada de garanție începe să curgă în ziua livrării bunurilor de consum către Consumator sau în ziua punerii în funcțiune (dacă este efectuată de Compania noastră). Pentru probleme de garanție care depășesc un an, vă rugăm să contactați producătorul!

Care este relația dintre garanție și alte drepturi de garanție?

Garanția se aplică suplimentar față de drepturile de garanție (garanția produsului sau a accesoriilor). Diferența dintre drepturile de garanție și o garanție constă în faptul că, în cazul unei garanții, sarcina probei este mai favorabilă Consumatorului.

Bunurile de consum care fac obiectul garanției obligatorii conform Decretului Guvernamental 151/2003, au o conexiune fixă, au o greutate mai mare de 10 kg sau nu pot fi transportate ca bagaj de mână în transportul public - cu excepția vehiculelor - trebuie reparate la locul de utilizare. Dacă reparația nu poate fi efectuată la locul de utilizare, serviciul de reparații se va ocupa de demontare și instalare, precum și de livrare și returnare.

Angajamentul companiei noastre în perioada de garanție obligatorie nu poate include condiții mai dezavantajoase pentru Consumator decât cele prevăzute de regulile de garanție obligatorie. După expirarea acesteia (1 an), termenii garanției voluntare pot fi stabiliți în mod liber, dar garanția nu poate afecta negativ existența drepturilor Consumatorului care decurg din lege (pe baza garanției bunurilor).

Cerere de schimb în termen de trei zile lucrătoare:

În cazul unei achiziții efectuate în magazinul nostru online, aveți dreptul de a schimba produsul în termen de 3 zile lucrătoare. Puteți solicita un schimb în termen de 3 zile lucrătoare în cazul bunurilor de consum durabile care intră sub incidența Hotărârii Guvernamentale 151/2003 (IX. 22.), conform căreia, dacă solicitați un schimb în termen de 3 zile lucrătoare, Compania noastră trebuie să o interpreteze ca însemnând că produsul era deja defect la momentul vânzării și trebuie să înlocuim produsul fără alte acțiuni.

Când este compania noastră scutită de obligația de garanție?

Societatea noastră este scutită de obligația de garanție numai dacă dovedește că cauza defectului a apărut după executarea comenzii.

Vă rugăm să rețineți că nu puteți solicita o reclamație în garanție și o reclamație în garanție sau o reclamație în garanție pentru produs și o reclamație în garanție, în același timp, în paralel, pentru același defect. Aveți dreptul la drepturile care decurg din garanție indiferent de drepturile în garanție.

Vă rugăm să ne trimiteți orice întrebări referitoare la Termenii și Condițiile Generale la adresa info@nintsoft.ro.

Ultima modificare: 2024.09.09

Poate o să-ți placă.